کاربر گرامی لطفاً قوانین زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات epc به دقت ملاحظه فرمایید و از برقراری تماس های بی مورد و پرسش سوالات پاسخ داده شده در این صفحه جدا خودداری فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت epc هنگام استفاده از خدمات epc به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات epc است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین epc از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای epc منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای epc تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مراحل بررسی و ارسال سفارشات:
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری، وضعیت سفارش به بخش مخصوص آن پروژه ارسال میگردد ،اگر پروژه شما نرم افزاری باشد یعنی نیاز به ارسال محصول پستی نداشته باشد بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما باز میگردد که 24 ساعت فرصت دارید تا سه مرتبه آن را دانلود نمایید واگر پروژه شما سخت افزاری باشد یعنی محصول به درب منزل باید پست گردد همکاران ما زمان اماده شدن بسته پستی را به شما اعلام می نمایند .اگر محصول سفارشی شما جز لیست فروشکاه نبوده ولی محصول یا پروژه ای با مشخصات خاصی را میخواهید باید از بخش فرم سفارش مشخصات محصول خود را وارد نمایید و یا با شماره ها یا ایمیل مشخصات پروژه یا محصول خود را توضیح و شرح نمایید همکاران ما در سریعترین زمان ممکن حداکثر 12 ساعت پس از ثبت سفارش آن را بررسی نموده و با شما تماس حاصل خواهند کرد و در صورت درخواست شما برای سریعتر بررسی کردن و آماده کردن سفارش میتوانید از طریق ایمیل و یا تلگرام با تیم epc ارتباط برقرار کنید ولی تنها سفارشات ارسال شده از طریق بخش سفارش سایت مورد بررسی قرار میگیرد و پس از ثبت سفارش جهت درخواست کوتاه کردن زمان آماده سازی ایمیل و یا پیام تلگرام ارسال کنید.
برای ثبت سفارش محصول مرسولی در صورت موجود بودن در فروشگاه در فرم سفارش حتما ID محصول و نام پست آن را در فرم سفارش ذکر کنید
برای سفارش محصولات غیر از محصولات موجود در فروشگاه و یا درخواست تغییر در ویژگی های محصولات مجازی فروشگاه، تمامی خصوصیات مد نظر محصولتان را در فیلد توضیحات اضافه در فرم سفارش بنویسید در غیر این صورت تیم epc مسئولیتی در قبال مغایرت محصول با محصول مورد نظر شما نخواهد داشت.
پیگیری سفارشات :
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندیهای قید شده سپری شده و برای شما لینک دانلود فعال نگردید یا محصول پستی بدون بازبینی و پیام همراه بود شما می توانید از طریق ایمیل و یا شماره های موجود با مدیریت سایت تماس بگیرید.
روش های پرداخت سفارش :
شما میتوانید مبلغ واریزی را یا از طرق درگاه اینترنتی سایت واریز نمایید یا به شماره حساب موجود در سایت پول را واریز و عکس فیش را به ایمیل فروشگاه یا تلگرام آن ارسال نمایید . محصولات مجازی فروشگاه پس از پرداخت و فعال شدن لینک دانلود تنها تا 24 ساعت فعال بوده و تا 3 مرتبه قابل دانلود میباشد.
محصول مورد نظر را در فروشگاه به سبد خرید اضافه میکنید و بعد به قسمت تسویه حساب وارد میشوید و پرداخت رو انجام میدهید بعد از پرداخت وجه به صفحه دانلود منتقل میشوید که یک قسمت دانلود دارد جلوی عبارت دانلود اسم فایل نوشته شده است که با کلیک بر روی آن میتوانید فایل خریداری شده را دانلود کنید
در صورت بروز هرگونه مشکل در دانلود حداکثر تا 24 ساعت پس از خرید مهلت دارید با ارسال کد رهگیری و شماره سفارش که پس از پرداخت داده میشود، ثبت درخواست برای ارسال فایل خریداری شده کنید.
مبالغ ثبت شده در سایت بر اساس قیمت روز بازار تغییر میکند و برای محصولات مرسولی هزینه حمل و نقل و پست برعهده خریدار میباشد.
لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در مورد پروژه های نرم افزاری که لینک دانلود فعال میگردد بعد از پرداخت و باز شدن لینک دانلود دیگر نمی توان سفارش را لغو نمود بنابراین در انتخاب آن دقت لازم را انجام دهید . و در مورد پروژها و محصولاتی که باید برای شما پست گردد در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود، تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). در غیر این صورت اگر سفارش آماده تحویل باشد می بایستی با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نموده و در صورت توافق مدیریت جهت لغو سفارش 30 درصد از مبلغ جهت خسارت از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد و 70 درصد آن به سفارش دهنده بازگردانده میشود.
برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی میشود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) فروشگاه مجددا بسته را ارسال خواهد کرد.
اعتبار پیش فاکتور :
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 2 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمتهای به روز محاسبه خواهد شد.
قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز ميشوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر ميباشد.
مهلت تطبیق فاکتور :
تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را به صورت مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
تخفیف :
قیمتهای درج شده در سایت بر اساس تک فروشی میباشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی میشود و برای تعدادهای پایین تخفیفی اعمال نمیشود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیشفاکتور در فروشگاه میبایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.
به صورت دوره ای و بر اساس تصمیم مدیریت سایت کوپن های تخفیف به دو صورت در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد :
1- کوپن های عمومی (قابل استفاده برای تمامی خریداران)
2- کوپن های اختصاصی (قابل استفاده برای اعضای سایت)